Anuluj moje zamówienie

Zamówienie można anulować, o ile nie rozpoczęto jeszcze produkcji. Aby to ułatwić, zapewniamy około 30 minut zanim zamówienia trafią do kolejki produkcyjnej. Nawet jeśli ten czas już upłynął, nadal możesz anulować zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze rozpoczęte.

Jak anulować zamówienie

Przejdź do obszaru śledzenia zamówienia i wprowadź wymagane dane. Po prawidłowym wprowadzeniu danych zostaną wyświetlone informacje o zamówieniu oraz przycisk z opcją anulowania - wystarczy go kliknąć.

Zamówienie zostanie wówczas anulowane, a wpłacona kwota zostanie automatycznie zwrócona. Należy pamiętać, że po anulowaniu zamówienia nie będzie możliwości jego odzyskania, dlatego przed anulowaniem należy się dobrze upewnić w tej decyzji.

Jeśli właśnie złożyłeś zamówienie, a po przejściu do tego obszaru nie widzisz opcji anulowania, oznacza to, że zamówienie nie zdążyło jeszcze zostać w pełni wygenerowane, w takim przypadku spróbuj ponownie po kilku minutach.

Zwrot pieniędzy zajmie kilka dni zanim zostaną one uwzględnione na Twoim koncie.