Muszę zmienić zamówienie

Zalecamy modyfikowanie zamówienia tylko z ważnego powodu, ponieważ modyfikacje zamówień mogą powodować incydenty. Jeśli jednak musisz wprowadzić zmiany w zamówieniu, poniżej wyjaśniamy, co należy zrobić w każdym przypadku.

W dopuszczalnych przypadkach, które wymagają kontaktu z nami, postaramy się wprowadzić te zmiany, ale nie dajemy gwarancji, że będziemy w stanie je wprowadzić, jeśli w momencie odczytywania Twojej wiadomości (bilet, czat, e-mail) produkcja zamówienia już się rozpoczęła.

Zmiana adresu

Zmiana adresu jest możliwa pod warunkiem, że:

  • Zamówienie nie zostało jeszcze spakowane ani wysłane
  • Nowe miejsce przeznaczenia ma cenę równą lub niższą od pierwotnego miejsca przeznaczenia.

Aby poprosić o zmianę adresu, prosimy się z nami skontaktować.

Zmień dowolny produkt

Zmiana produktów jest możliwa tylko wtedy, gdy spełnione są następujące warunki:

  • Że produkt nie jest już w trakcie produkcji
  • Wymiany można dokonać wyłącznie na wariant lub model tego samego produktu, np. kolor, tkaninę, wykończenie, rozmiar itp. Na przykład, jeśli kupisz kubki z białym wnętrzem to możesz je wymienić na kubki w innym kolorze. Albo jeśli kupisz fartuch, mozesz zmienić kolor wykończenia itp.
  • Nowy produkt lub model musi mieć taką samą cenę jak produkt oryginalny lub niższą.

Jeśli spełniasz wszystkie te warunki, skontaktuj się z nami aby dokonać zmiany, nie zapomnij podać numeru zamówienia i informacji o produkcie.

Zmiana liczby sztuk

Co zrobić by:

  • Zwiększyć liczbę sztuk: ta opcja nie jest możliwa, ponieważ wiąże się ze zmianą kwoty płatności. Jeśli chcesz zamówić większą ilość lub liczbę jednostek, zalecamy złożenie kolejnego zamówienia. Jeśli chcesz powtórzyć zamówienie z tymi samymi zdjęciami i projektem, możesz sprawdzić tutaj, jak to zrobić.
  • Zmniejszyć liczbę sztuk: ta opcja jest możliwa, o ile nie rozpoczęto jeszcze produkcji zamówienia, prosimy o kontakt z nami i podanie właściwej ilości. Zwrócimy Ci odpowiednią kwotę.

Modyfikacja wykonanego projektu lub zmiana obrazów lub tekstów

Ta opcja nie jest możliwa, dlatego w przypadku konieczności skorzystania z niej zalecamy anulowanie zamówienia i ponowne go złożenie.