Personalizowane wizytówki

wizytówki po 0,44 zł / szt.
44,40
Doręczenie dnia wtorek, 26 listopada. Złóż zamówienie w ciągu 9 godzin 35 minut.

Model
Wykończenie
Szczegóły
  • Wymiary: 8,5 cm (szerokość) x 5,5 cm (długość)
  • Sprzedawane w opakowaniach po 100 sztuk
  • Wydrukowano na papierze o gramaturze 300gr.
  • Wykończenie matowe, nielaminowane.
  • Zawiera 1 przezroczyste sztywne plastikowe pudełko gratis.
  • ID: #7473-1043
  • Więcej szczegółów

Szablony

Recenzje

Opis

Wizytówki

Jednym z podstawowych elementów w świecie biznesu, jeśli chodzi o nawiązywanie kontaktów, są papierowe wizytówki. Mają klasyczny rozmiar, dzięki czemu można je wygodnie nosić w portfelu i rozdawać, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.

Są to tradycyjne papierowe wizytówki, które można personalizować po jednej lub obu stronach, zgodnie z życzeniem. Są tanie, ale wysokiej jakości, ponieważ są drukowane w pełnym kolorze i mają bardzo profesjonalne wykończenie. Papier ma gramaturę 300 g/m² i jest dostarczany w przezroczystym, sztywnym plastikowym pudełku jako prezent.

Oferujemy różne wzory wizytówek w zależności od zawodu. Wystarczy wybrać taki, który najlepiej pasuje do Ciebie i przekazuje istotę Twojej osoby lub Twojej firmy. Od najbardziej minimalistycznych po najbardziej kolorowe i zabawne. To Ty decydujesz, jak zaprojektować swoją wizytówkę.

Jeśli wolisz, możesz także stworzyć personalizację swojego produktu od podstaw. Masz pełną swobodę, aby puścić wodze fantazji i stworzyć unikalne ustawienia dla każdej z kart. W każdym opakowaniu znajduje się 100 identycznych wizytówek.

Jak zrobić wizytówki?

Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, nie martw się, bo dzięki naszemu edytorowi zobaczysz, jak łatwy będzie to proces. Zanim zaczniesz ją projektować, zapoznaj się z kilkoma wskazówkami, które pomogą Ci stworzyć idealną wizytówkę:

  • Pokazują kim jesteś: musisz bardzo jasno określić, co chcesz przekazać. Twój zawód ma tu do odegrania ważną rolę. W zależności od tego, co to jest, można zdecydować się na bardziej radosne kolory i typografię lub na powagę i bardziej klasyczny styl.
  • Nie zapomnij o swoich danych: jest głównym elementem wizytówek. Nie można pominąć głównych danych: imię i nazwisko, adres, e-mail, telefon... Można także uwzględnić portale społecznościowe.
  • Przejrzyste: Ułatw to swoim klientom i wybierz klarowny projekt, w którym wszystkie dane będą prezentowane w czytelny sposób. Unikaj ciemnych projektów i czarnej typografii.
  • Typografia: nie używaj więcej niż trzech różnych czcionek na tej samej karcie, ponieważ tworzy to wrażenie chaosu. Mniej znaczy więcej. Użyj wyraźnego kroju pisma, który określi Twój styl. W zależności od tego, jak swobodna jest Twoja wizytówka, możesz użyć jednego lub drugiego stylu pisma.
  • Zdjęcie lub logo: to sposób na to, by klient rozpoznał Cię na pierwszy rzut oka. Jeśli masz logo, nie wahaj się go zamieścić, a im bardziej wizualne, tym lepiej. Ponadto, jeśli wizytówka jest drukowana dwustronnie, można dodać większe logo po jednej stronie, a dane na odwrocie.

Wielkość wizytówki

Nasze papierowe wizytówki mają standardowy, prostokątny format 85x55 mm. Rozmiar idealny do noszenia w portfelu lub torebce. Dzięki temu będą mieli Twoje dane zawsze pod ręką, gdy będą ich potrzebować.

Oryginalne wizytówki

Można wykonać projekt jednostronny. Jeśli jednak chcesz wykorzystać go w pełni, wydrukuj go dwustronnie. W ten sposób można w większym stopniu bawić się elementami. Uwolnij swoją kreatywność i twórz spektakularne projekty, aby Twoi klienci zawsze o Tobie pamiętali.