Dokładamy wszelkich starań, aby nie trzeba było zapoznawać się z tą informacją, ale na wszelki wypadek wyjaśniamy, jak postępować w poszczególnych przypadkach.
Jeśli po otwarciu paczki okaże się, że któryś z produktów został uszkodzony podczas transportu, należy nas o tym powiadomić w ciągu 48 godzin (od momentu otrzymania pzamówienia) w dziale kontakt, przesyłając zdjęcie etykiety przewozowej oraz uszkodzonych produktów.
W przypadku reklamacji związanych z realizacją zamówienia należy skontaktować się z nami w ciągu 30 dni, ponieważ po tym okresie niszczymy obrazy z zamówień ze względu na naszą politykę ochrony danych i wizerunku i nie będziemy w stanie przeprowadzić odpowiednich kontroli.
Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość za pomocą formularza w dziale kontakt, załączając jedno lub więcej zdjęć (najlepiej w naturalnym świetle) przedstawiających problem lub wadę produktu.
W przypadku zamówień niekompletnych, zepsutych lub uszkodzonych wymagane jest również przesłanie zdjęcia opakowania.
Jeśli tylko reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyślemy w trybie pilnym prawidłowe zamówienie. W innym przypadku oferuje się zniżkę lub zwrot kosztów. W przypadku zwrotów pieniędzy, od momentu dokonania przez nas zwrotu do momentu pojawienia się go na koncie bankowym użytkownika może upłynąć od 1 do 7 dni, w zależności od szybkości przetwarzania danych przez bank, który dokonał zwrotu.