Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych spersonalizowanych produktów:
Tak, pod warunkiem że wszystkie produkty w zamówieniu są identyczne, z tym samym projektem. Jeśli produkty mają różne wzory, zniżka ilościowa nie będzie zastosowana.
Przykład: Jeśli chcesz kupić 100 identycznych kubków z tym samym logo, spersonalizuj kubek, podaj „Ilość 100” i automatycznie zostanie naliczona zniżka. Jeśli każdy kubek ma mieć inne imię, zniżka nie zostanie zastosowana.
Nasze produkty są personalizowane na konkretnym obszarze. Czasami personalizacja obejmuje całą powierzchnię, innym razem jest częściowa, co jest widoczne w opisie produktu.
Jeśli chcesz spersonalizować inny obszar, możemy rozważyć tę opcję. Skontaktuj się z nami e-mailem lub otwórz nowy zgłoszenie.
Wiele produktów ma logo Wanapix, które jest małe i dyskretne. Na przykład logo na ceramicznym kubku znajduje się na spodzie i jest niewidoczne podczas użytkowania. Nie można go usunąć.
Nie, na ten moment nie oferujemy opcji „Pakowanie na prezent”. Niektóre produkty są dostarczane w etui lub pudełku prezentacyjnym, ale zalecamy zapoznanie się z opisem produktu, aby sprawdzić dostępność. W przypadku pytań dotyczących prezentacji lub wysyłki produktu otwórz zgłoszenie, a odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.