Aby zapłacić za zamówienie, masz do wyboru trzy opcje:
Blik to mobilna metoda płatności głównie używana w Polsce, która umożliwia szybkie i bezpieczne dokonywanie zakupów oraz transferów pieniężnych za pomocą telefonu komórkowego. Korzystając z Blik, łączysz swoje konto bankowe z aplikacją mobilną i możesz dokonywać płatności w sklepach stacjonarnych i online poprzez skanowanie kodu QR lub wprowadzanie unikalnego kodu Blik.
Jest to najszybszy, najwygodniejszy i najbezpieczniejszy sposób. Dane nie są przechowywane i są wykorzystywane wyłącznie do przesyłania ich do bramki płatniczej w bezpieczny sposób dzięki certyfikatowi cyfrowemu i szyfrowaniu danych. Akceptuje karty Visa, Mastercard i American Express.
Jeśli masz problemy z dokonaniem płatności tą metodą, radzimy zapoznać się z częścią "Mam problemy z płaceniem kartą".
Paypal to bardzo popularna metoda płatności za zakupy w Internecie stosowana na całym świecie. Można go używać jako bramki, jeśli masz zarejestrowane konto Paypal, lub jako zwykłej bramki do płatności po wprowadzeniu danych karty.
Po zakończeniu zamówienia zobaczysz na ekranie i otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami. Numer konta, na które można zlecać płatności:
Numer zamówienia podaj jako tytuł przelewu. Nasz system zlokalizuje je automatycznie. Nie musisz przesyłać nam dowodu dokonania przelewu. Rozpoczniemy produkcję zamówienia po potwierdzeniu płatności. Pamiętaj, że otrzymanie przelewu może potrwać 2-3 dni robocze, a wpłaty co najmniej 24 godziny (z wyłączeniem weekendów i świąt), zgodnie z przepisami bankowymi. Zlecenia transferu są aktywne przez siedem dni kalendarzowych. Po upływie tego czasu, jeśli płatność nie zostanie potwierdzona, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Przelew należy wykonać dokładnie, ponieważ jest to proces automatyczny, a błąd w kwocie lub pisowni przy wprowadzaniu numeru zamówienia w tytule (lub brak numeru referencyjnego) może spowodować opóźnienia w zatwierdzeniu płatności.